zondag 19 februari 2012

Reacties op schrijfopdracht nr. 46: Een woordspelletje

 
Enkele reacties op de Schrijfopdracht "Een woordspelletje"
Heel nutteloos, maar zó leuk om te doen:
schrijf één zin op – mag kort of lang zijn – waarin de volgende drie woorden voorkomen: hond, visite, lantaarnpaal.
Probeer er een zin van te maken die toch min of meer logisch klinkt.
Doe je best!
                                                        *****

'Toen onze visite laatst enigszins aangeschoten van de vele borreltjes die ze bij ons tot zich genomen had toch in de auto stapte, reed ze bij het uitparkeren in zijn achteruit niet onzacht tegen de lantaarnpaal in de straat op en schrok daar zo enorm van, dat zij teveel gas gaf bij het wegrijden en de hond van de buren doodreed die net vrolijk op ons afrende en de straat overstak .......'
                                                                                                      Nellie

'Als de kat van de buren op visite komt is een lantaarnpaal wel het minste wat ik nodig heb om onze hond aan vast te binden'.
                                                                                                      Dick

'De hond die bij mij op visite was en waarop ik drie dagen lang moest passen, plaste uit hoge nood tegen de lantaarnpaal toen ik hem eindelijk kon uitlaten, omdat ik urenlang bezig was geweest met het updaten van de laptop van mijn vriendin'.
                                                                                                     Willem

'De man die met de Poolse Laaglandherder op visite was gekomen, plaste tegen de lantaarnpaal, terwijl de hond beschaamd opzij keek'.
                                                                                                     Aart

'Mijn hond zit bovenop de lantaarnpaal; hij heeft daar visite van de ekster'.
                                                                                        Anne-Aafke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten