maandag 27 februari 2012

De maand februari zit er bijna op. Op de 29e wil ik een bijzondere schrijfopdracht geven, omdat zo'n schrikkeldag maar eens in de vier jaar voorkomt. Maak je borst dus maar nat, zou mijn vader zeggen!
Het gaat prima met dit schrijfproject. Voor zover ik het kan bekijken, worden de opdrachten veel gelezen en inspireren ze een steeds grotere groep mensen tot het dagelijks schrijven van teksten. Ook de schrijfliefhebbers die elke dag hun opdracht per mail ontvangen, schrijven trouw hun verhalen en hebben er plezier in.
Vanaf maart ga ik iets meer de diepte in en zullen er misschien langere teksten geschreven worden. Ik ga wat meer op de schrijfstijl letten en ervoor zorgen dat men gaat experimenteren met verschillende genres, bijvoorbeeld columns.
Laat je maar weer meevoeren met de stroom! Inmiddels heb ik van velen het vertrouwen gekregen en daar ga ik gebruik van maken ...
Ook zal ik af en toe vragen of een bepaald verhaal op de tweede blog, 'schrijfnu', gezet mag worden. Zo krijgen jullie meer inzicht in wat er zoal geschreven wordt. Zelf ben ik heel erg onder de indruk van de veelzijdigheid en de intensiteit van de bijdragen, die toch maar naar aanleiding van een paar simpele zinnen naar buiten barsten!

Je schrijfcoach,
Mia Meijer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten